A webshopban csak magyarországi rendeléseket tudunk fogadni.
Külföldi megrendelés esetén kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@okosmese.hu e-mail címen!
FIZETÉS
- Online bankkártyás fizetés az OTP Simplepay felületén
- Utánvét: az utánvétes rendelés kezelési költsége 490 Ft.
Csomagautomata használata esetén kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség!
SZÁLLÍTÁS ÉS SZEMÉLYES ÁTVÉTEL:
A szállítást és a személyes átvételt logisztikai partnerünk, a Csomagpont biztosítja.
18.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL:
A személyes átvételt logisztikai partnerünk saját üzletében biztosítja.
Cím: 1096 Budapest Haller utca 84-86. - Csomagpont
Személyes átvétel díja: 390 Ft.-- Nyitvatartás: Hétfőtől - Péntekig: 10 - 18 óráig.
- Csomagpont elérhetősége: + 36 70 476 5378
- Szállítási idő: max 1-2 munkanap
- Őrzési idő: 10 munkanap
FOXPOST CSOMAGAUTOMATA
Szállítás díja 1290Ft.-
- Ha utánvéttel kérte a szállítást, a terminálnál bankkártyával tudja kifizetni a rendelését.
- Szállítási idő max. 2 munka nap
- Őrzési idő 3 munkanap (decemberben 2 munkanap)
- Az át nem vett csomagok kiszállítási költségének megtérítése az ÁSZF értelmében jogos követelésünk.
POSTAPONT
Szállítás díja: 1.390 Ft.-
- Ezzel a szállítási móddal a Magyar posta fiókjaiba vagy a MOL töltőállomásaira kérheti a szállítást.
- Az át nem vett csomagok kiszállítási költségének megtérítése az ÁSZF értelmében jogos követelésünk.
MPL FUTÁRSZOLGÁLAT
Szállítás díja: 1590 Ft.-
- Az át nem vett csomagok kiszállítási költségének megtérítése az ÁSZF értelmében jogos követelésünk.
GLS CSOMAGPONT
Szállítás díja: 1.590 Ft.-
- Őrzési idő 3 munkanap
- Ha utánvéttel kérte a szállítást, a terminálnál bankkártyával tudja kifizetni a rendelését.
- Az át nem vett csomagok kiszállítási költségének megtérítése az ÁSZF értelmében jogos követelésünk.
GLS HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS
Szállítás díja 1.990 Ft.-
- Az át nem vett csomagok kiszállítási költségének megtérítése az ÁSZF értelmében jogos követelésünk.
A csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. A szállítás miatt adódott utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a webáruháznak nem áll módjában elfogadni.
Az át nem vett csomagok kiszállítási költségének megtérítése az ÁSZF értelmében jogos követelésünk.